MIN HELG

 
Min helg!
 
Ledig fredag. Vi tog sovmorgon, åt lång frukost, städade lite, fikade på Café City med Kicki,
lagade god mat och hade sedan myskväll med vännerna. Underbar dag!
 
I lördags jobbade jag mellan 10-14. Kl 15.00 var det kalas för Eriks moster som fyllde år.
Supergod mat. (Självklart äter jag för två!) Sen hem en sväng. Eriks systrar och familj kom
och kikade på huset en snabbis. Kvällen spenderade vi hemma hos mamma & pappa.
Mamma lagade god thaimat och sen blev det Melodifestivalen! Mys!
 
Söndag. Sovorgom, lång lång frukost, promenad, middag med svärföräldrarna och sedan
mys med film både i soffan och i sängen (jag älskar att ha tv i sovrummet!!)
 
En underbar helg!
 
Idag är det måndag och nu kom snön igen. Jäkla skit! Jag som hade tänkt cykla ner
till Ed och sedan gå runt sjön med Kicki Jag ska sätta mig och sy på mammas gardiner istället.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0