GLAD ALLA HJÄRTANS DAG.

Glad alla hjärtans dag på er! Hoppas att ni myser till det ordentligt nu, för det har inte vi gjort idag, haha. Vi bestämde att vi skulle fira våran alla hjärtans dag någon annan dag för vi har vart så sega och trötta idag. Jag har jobbat, sen har vi vart hos mamma & pappa på middag. När vi kom hem var vi så trötta, så vi la oss och sov i nån timme och nu har Ekan gått för att jobba. Han ska börja jobba natt nu i två månader och på söndagar börjar han 21.00. Det är väl det sämsta med det här skiftet!

Så jag blir alltså själv ikväll. Hur ska detta gå?
Jag ska kolla på en film som går på 3:an. Pappa säger att den är bra, så jag litar på han "Catch and release". Ska äta upp chipsen som blev kvar från igår och gosa ner mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0