Full fart.

Det har varit full fart på Torp! Först gick vi till Briggen och käkade. Dom hade inte kvar fisksoppan, så det fick bli Gulashsoppa istället.. inte alls lika god. Vi fick iaf köpt några julklappar : ) Köpte även lite smått till mig själv. Bl.a en mixer (men den är ju egentligen från mamma & pappa.) Jag tog en dyr från Philips för 799. (Fick se på Philips hemsida nu att den kostade 999 kr där. Vilket kap jag gjorde!) Ska jag ha en mixer så ska den fasen va bra! OBH Nordicas kan ju inte krossa is så bra tex. Men det kan den här! Den har även vunnit bäst i test! Så nu jäklar ska det göras smothies, milkshakes, soppor, krossad is till drinkar och fruktjuicer! Mmm..

Jag visar upp det jag handlade i morgon. Orkar inte nu, är helt slut!
Nu ligger vi i soffan och dricker lite glögg. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0