Just nu.

Just nu sitter jag på tåget hem till gbg, med Zandra & Mats.
Vi har kollat igenom taxfree katalogen och beställt det vi vill ha med ner till Teneriffa.
Det blir sprit,solskyddsfaktor och godis! : )

Dom här två sötnosarna sitter jag med på tåget.. (just nu sovar båda två) hihi..



Ikväll blir det söndagsmiddag hos Nocke & Netskar.. äntligen!
Det var 3-4 veckor sedan det var söndagsmiddag nu. Så det var på tiden nu! =)

Dom här två herrarna ska vi på söndagsmiddag till ikväll.



Jag åkte ju hem till Ed för att hämta mina sommarkläder...
Hittade inte ett ända sommarplagg!! Var är alla mina sommarkläder.. får paaaanik!!!
Vad ska jag ha på mig på Teneriffa, höstkläder?
Kan inte fatta var jag har lagt dom.. inte i gbg och inte i Ed. Hur många hem har jag?
Jaja, nu har jag en ursäkt till att shoppa lite nytt iaf! : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0