Var är mina bilder?!

Ja, ni har säkert märkt att mina bilder är borta.
(som brukar vara högst upp på sidan).. hmm, vem har tagit dom?
Pia får hjälpa mig att hitta dom igen.

Nu packas det för fullt här på Sankt Pauligatan.
Orkar inte med nån stress i morgon bitti. Så det är bättre att ta tag i det nu!
Jag ska vara borta i en dag och jag packad för fullt?!
Ja... ni känner ju mig.

När jag är klar ska jag lägga mig i sängen och kolla på det senaste avsnittet av "One Tree Hill".

Oj, nu spelas en gammal klassiker i mina högtalare..
Meatloaf - I`d do anything for Love, but I wont do that
En av mina favorit låtar när jag var mindre, haha

En sak till:
Finns det nåt härligare än nytvättade sängkläder?
Jag tycker att det är underbart!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo, det är bara bra med mig också!

Ha en trevlig helg!!

Kram!

2008-11-14 @ 08:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0