Söndagsmiddag på Sankt Pauligatan ikväll.

Den här helgen var det fröken Bloms tur att ha söndagsmiddag!
Jag bjöd mina gäster på Paneng. Mycket gott : )
Mina gäster: Elin,Flum,Zandra,Mats,Pontus,Madde och Nocke.
Bjöds även på pepparkakor, julmust och julskum!

Skämde ut mig på ICA idag.. typiskt!
Hade med mig ganska mycket packning från Ed.. påsar och väskor i båda händerna. 
Jag va  tvungen att gå in på ICA och handla till kvällen.
När jag hade betalat och packat ner varorna i papp-påsen
 så gick den sönder precis vid kassan.. det var för tungt!!!
En massa folk såg mig såklart!. Sen skulle jag tränga mig före i kön för att köpa en ny påse, haha
Tjejen i kassan kollade på mig som om jag vore knäpp!
Jag fick så mycket att bära sen så det tog 30 min för mig att gå från ICA hem till mig,
som i vanliga fall tar ca 5-10 min. Tog en paus varannat steg, haha
Jag var helt slut när jag kom hem, var helt skakig! =(

Det första jag ska göra efter jobbet i morgon är att gå till Stadium och köpa en jacka!
En likadan som Kristin har, satt perfekt!


Tog lite bilder här ikväll på söndagsmiddagen, men dom kommer i morgon.

Är så glad... Erik hittade mitt örhänge! Hade tappat bort schack-örhänget "bonden"
Glad jag blev.. älskar dom örhängena!

Nu måste jag sova.
Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: lisa

hej där :)



Fick info om att du o anna är bloggdrottningar i götet så skall nu börja följa dessa så jag känner mig trygg inför flytten som sker o två veckor!!

Va sjukt länge sen vi sågs!! hoppas du har tid att träffas snart



puss på dej

(lisa du vet hon so mdrog till sthlm men lämnar bratsen o kommer till dom goooa gubbarna ;)

2008-11-24 @ 10:48:36
Postat av: Charlotte

Lisa



Hej gullunge!!

Ska bli så roligt att du kommer hit igen, saknar dig! Tror inte vi har setts på ett år nästan : (



Du gjorde rätt i att lämna bratsen för att komma hit till dom goa gubbarna! haha

2008-11-24 @ 12:11:38
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0