Sara Moodh gästbloggar från Ed...

Hej Hej!
Sara här... Sitter här i min lägenhet med Charlotte.
Har precis städat hela stället... Jag började dammsuga men då såg hon mig och ville göra det istället!
Fine by me!
Så nu väntar vi på att resten av folket ska komma.
Då väntar en mycket god kväll med tacos, Idol såklart! och mycket snack...
Mikael kommer snart hem från jobbet, Erik är på väg till Marcus så de är snart här.
Annicka slutar jobba nu så de dröjer väl några timmar till hon är klar! haha
Även Ponta är ju hemma i Ed så han skulle komma över... Men ingen öl sa han! Skulle tydligen spela match imorgon!
Men imorgon så! då slinker de nog ner några öl! Han va till å me här å la dom i kylen...

Nu kom Mikael in genom dörren å skrek efter mat! Fast han får ingen nu.. mohaha..

Inge bra på att blogga asså.. vet inte va man ska skriva om...
Så de får va bra nu som man säger!

Tjingeling från en "sugen-på-idol-Sara"




Kommentarer
Postat av: anna!

när ska sara gästblogga från min!!=D

2008-11-14 @ 18:13:50
URL: http://ansiansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0