Redan helg.

Det är inte klokt va dagarna går fort..
Helg redan i morgon. Ja, man ska ju inte klaga!

Det ska bli en bra och rolig helg har jag bestämt!

Fredagen börjar bra redan vid 12.00, då det blir sushi till lunch.
Efter jobbet ska jag ta med mina persikor hem till mig. Käka mat, kolla på idol, dricka vin
och sen gå ut för att dansa loss på Dancing dingo!

På lördag blir det lite shopping.
Sen blir det förhoppningsvis också en middag på stan! : )
Sen blir det kanske några öl och biljard?
Eller bio?
Vi får helt enkelt se vad lördagen har att bjuda på.


Mitt hår blev tro det eller ej ganska bra =)
Perfekt nu inför helgen, när man ska göra sig fin!
Här även tvättat, städat och solat.
Fröken Blom har med andra ord vart duktig idag.

Avslutade kvällen med nudelsoppa.
Nudelsoppa får mig att tänka på Anna! haha
När vi bodde på Runstavsgatan och åt nudelsoppa och knäckebröd varje dag.
Det var tider de.. Men soffan saknar jag nog mest. Den bodde vi i, i stort sett : )


Den här bilden är underbar!!!

Jag & spöket Anna.



Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha.. den bilden är fruktansvärt klockren!!=)

tur jag har slutat äta nudelsoppa;)

2008-11-28 @ 14:50:07
URL: http://ansiansi.blogg.se/
Postat av: anna

för att man blir helt konstig i magen av all den sörjan! haha! kan äta det ibland när det krisar.. men jag väljer gärna nåt annat=)

knäckebröd däremot... det kan ja aldrig sluta äta!! med KESOOOO på!! mumma mumma!!=)

2008-11-28 @ 16:07:02
URL: http://ansiansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0