Önskelista.

Har redan börjat funderar på vad jag önskar mig i juklapp! haha
Julafton är årets roligaste dag. Det kommer jag aldrig att växa ifrån, tro mig! : )

En liten önskelista:

Vänner, hela säsongen.                                 En epilator.



En wokpanna.


I veckan ska jag handla lite julsaker,
 Jag måste få lite julstämning här i lägenheten!
Adventsljusstake,adventsstjärna,glöggmuggar m.m.

Jag ska börja sola också!
Två gånger i veckan fram till jul. Fint att ha lite färg tycker ja.
Man ser mycket piggare och fräschare ut.
Har ett solarium precis bredvid mig, underbart : )


Jag, julen 2006, solaribrun! haha
 Jag gillar den här frisyren! Är lite sugen på att klippa mig så igen.

Kommentarer
Postat av: Therese

faarligt faarligt!!=( kör på dove summer glove normal to darker skin. Jag har typ gift mej med den haha =)

2008-11-24 @ 21:48:14
URL: http://signetherese.blogg.se/
Postat av: Annicka

Hahah! Tänker alltid på lärar Z när jag hör ordet wokpanna! Kommer du ihåg?På revyn! Ge mig en wokpanna..en wokpanna..en wokpanna,ska jag visa dej!:P

2008-11-25 @ 13:17:24
URL: http://www.annickaopseth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0