Nu gott folk..

Nu har jag kommit hem till lägenheten igen! : )
Ett antal missade smatal, haha

Har ju inte skrivit på hela helgen.
Får börja med torsdagen.

Efter jobbet i torsdags åkte vi hem till Mariana på jobbet.
Åt tacos och annat gott.
Rullade hem i stort sett.. usch!

Jag och mina persikor!



Fredag.
Mötte upp Elin & Flum efter jobbet på stan.
Gick till Saluhallen och köpte räkor.
Åkte sedan hem till dom. Elin färgade mitt hår mööörkbrunt!!!
Riktigt riktigt snyggt. Zandra kom strax innan idol.
Åt räkor och drack vin. Gudomligt gott!!
Sen kom även Nocke & Mats.
En vanlig. mysig fredagskväll uppe på Guldheden.



Dags att äta räkor!! Jag har precis färgat mitt hår,
det är därför jag har Elins tjusiga morgonrock! haha



Lördag.
Jag & Elin åkte ner till stan vid 13.00.
Köpte en liten inflyttnngspresent till Zandra & Mats.
Sen gick jag in på Bodega för att köpa mig en Catwomen mask, till maskeraden.
Det var så mycket folk att jag knappt kom in i butiken!!
Men som tur var hängde masken i brörjan av butiken.
Så jag kunde ställa mig i den 30 m långa kön med en gång! =)
Stod i kön i 1 h ungefär. Annicka,Marcus och Erik droppade in.. Sen kom även Sara & Micke.
Alla behövde dräkter =)
När dom stod i kön passade jag på att gå på stan.
När dom var klara gick vi och åt mat. Mongolisk mat.
Efter det så åkte vi hem till mig. Måste berätta hur vi kom hem också!
Alla åkte i Mickes jobbarbil...
Micke,Sara & Halmberg satt fram och i bagagen satt jag,Annicka,Erik & Marcus
Vilken syn!! Roligt va det iaf, haha
När vi väl kom hem till mig slängde alla på sig dräkterna och dansade runt =)
Var hemma hos Zandra & Mats vid 19.30.
En mycket trevligt kväll och alla var roligt utklädda.. precis som det ska vara!
Men det var som vanligt lite tråkigheter också.. börjar vänja oss, inte bra!




"Vi har det bra.. vi här bak i bilen!" haha



Nu börjas det! =)

Glesåen som korven, Halmberg & Marcus som Star wars gubbar och
Erik som Batman.

Eftersom jag glömde kameran, så har jag snott lite bilder från mina kära vänner! : )


Korven Glesåen & Pizzan Sara

Jag som Catwomen & Erik som Batman


Nocke & Flum som Zombies!!!

Varulven Zandra & Jokern Mats

Punkaren Elin & Munter som en Star wars figur.

Catwomen & rödluvan : )

Haha, jag & grabbarna dansar loss!

Ser riktigt farligt och blodigt ut... usch!

Catwomen ger sig på rödluvan, haha!

Go tjejer. Pontus flickvän Madde till höger, Emma till vänster & Johanna i mitten.


Tack för en trevlig kväll gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0