Min lördag.

Tog en lång sovmorgon.. underbart!
Sheeva kom och hämta sina saker vid 12.00.
Hon skulle lyxa till det på hotell Avalon med sin nya kärlek.. åååhh, vad avundsjuk jag blev!
Men är så glad för henne.. hon skiner som en sol och det är underbart att se!

Städade och fixade lite i lägenheten.
Gick sedn till Pontus. Erik va där också. Kollade på tv och pratade.
Sen åkte jag och Erik ner till stan. Han bjöd mig  på middag.
 En sen födelsedagspresent, bättre sent än aldrig! : )
Vi skulle äta grekiskt Athena men det var fullt så vi hittade
Restaurang Frågetecknet istället. Åt pasta med oxiflié, mmm!
Tack tack Erik.. mycket trevligt!
När vi hade ätit färdigt gick vi till Biljardpalatset.
Dom andra kom efter 5 min..
Dom andra är: Pontus,Nocke,Flum,Thore och sen kom Zandra & Mats.
Spelade biljard och drack öl hela kvällen. Blev t.o.m lite shottar för mig och Zandra, haha!
Sen blev det McDonalds och sen hem i säng..

Tack för en rolig kväll min vänner!
Här får ni lite bilder..


Tjejerna mot killarna!

Nocke och Erik går in för att ge allt!

Kolla in snyggingarna! Mats & Zandra : )


Oj oj oj..



Zandra i tre ess!


Började bra.. men slutade dåligt!
Fasen att vi förlorade, fick bjuda killarna på öl =(


Erik & Pontus, så söta så!

Jag fick också vara med.. tack!

Hoppsan Zandra?


Huvudsaken är att jag kommer med på bilden.. hahahaha


Grabbarna!

Thore,Munter,David och jag.

Bröderna N!


Nu ska jag kila iväg och möta Pontus för att sen åka upp till Thore!
Dags för söndagsmiddag med gbg-gänget =)

Första advent också!
mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0