Min Lördag.

Fikade med Sara & Micke.
Morotskaka & Latte, mumma!

Jag och Kristin låg med varsin dator i soffan under eftermiddagen
och kollade på youtube klipp : )
 Godbitar från Idol såklart.. både nya & gamla!
När Sebastian sjöng "Life On Mars" Oh, my good!! haha
Efter ett antal timmar insåg jag att kl var ganska mycket.. så jag fick hoppa in i duschen.
Beyonce - If I Were A Boy stod på repeat!!!

Var hos Annicka vid 19 tiden ungefär.
Medans hon gjorde sig i ordning, gjorde jag det mysigt med att tända hennes alla ljus
så att det skulle bli mysigt! Älskar levande ljus..
Sen kom Sara och då blev det snack snack snack.. sen kom även Elin en sväng.
Elin körde oss till Delong vid 23-tiden.. skönt att inte behöva gå.
Där var det lika underhållande som vanligt. Bra musik den här gången..
kanske för att Sara hade hand om den!
Helt plöstligt var festen tydligen slut..
så jag och Annicka gick hem till mig och pratade lite med Kicki ,
som fortfarande var vaken =)
Åt upp resterna av mamma & pappas pizza!
Sen kom David & Simon upp. Jag somnade som en sten i soffan.
Mamma blev lite rädd i morse och undrade vem det var som sov i soffan! haha

Här kommer lite bilder från kvällen:


Ljungberg?


Outfiten för kvällen.






Vad har hänt med luggen?!














Så, nu orkar jag inte lägga upp mer!
Mat på Tjuren om en halvtimme, mums.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Tack för i helgen=) puss

2008-11-16 @ 21:35:24
URL: http://www.annickaopseth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0