Min fredag.

Fredag

Jobbade från 9-17. Det krångalde som vanligt på jobbet, som alla andra fredagar.
Men det gjorde inte oss nåt. : )
Efter jobbet mötte jag upp Månsson.
Hon ville låna mitt regionen runt kort för att åka till Ed!
Sen strosade jag runt på Kungsgatan en stund..
lämnade tillbaka lite av det jag handlade i onsdags men köpte sedan nya saker såklart, haha
När jag var färdig gick jag till Nordstan för att möta upp Sheeva.
En stor Everest jacka är ingen höjdare att ha på sig inne på Nordstan kan jag säga!
Vi sprang iaf runt och letade efter en outfit till Sheeva, som hon skulle ha till kvällen.
Efter mycket spring och in och ut i butiker fann vi det hon vill ha, tack vare mig sålkart! =)
Tog en snabbis på McDonalds och åkte sedan hem till mig,
Dags för idol!
Thomas och Foyan kom efter en stund.
Korkade upp vinet, ställde fram chipsen och satte mig gott i soffan!
Jag blev som vanligt utskrattad för att jag är så galen i idol, haha
Men det struntar jag i såklart och njuter i stället.
Oskar, Thomas kompis kom sedan också.
Det blev mycket diskussioner om jobbet, framförallt om löneförhöjning!
Men också om mycket annat.. vi spelade Twister!!!
Det var så trevligt så vi ville inte lämne min lilla lägenhet. Men när kl hade passerat 00.00,
så insåg vi att måste gå om vi ska hinna dansa lite.
Stod i kön till Dancing Dingo allt för länge, men men.
Dans blev det iaf!
Jag & Fojan delade taxi hem sen.
Så du kan vara lugn farmor =)


Här kommer lite bilder från kvällen


Mina persikor, Sheeva & Fojan.

Thomas : )

Jag & Foy poserar!


Dags för Twister!!

Det går bra tjejer?!

Tittut =)

Smiiiiile

Haha

Fojan visar upp min otroligt snygga julstjärna! =)

Trion! Jag ser ut som en frägklick.. vad tänkte jag med? =) haha

Dom känner jag!

Thomas & Sheeva "Posh spice"


Tack för en rolig kväll mina kära kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0