Min dag.

Dagen började med att jag försov mig!!
Har aldrig hänt i stort sett. Men jag kom i tid ändå såklart! =)

Kände direkt när jag vaknade på morgonen att det var nåt som inte stämde..
Började bli lite snurrig på jobbet och efter lunch var jag helt kallsvettig och skakig.
Så dom skickade hem mig!

Det första jag gjorde var att gå till apoteket.
Jag har brist på väldigt mycket, när det gäller mat.
Äter som sagt aldrig fisk och knappt grönsaker & frukt.
Så jag köpte omega 3 och andra tabletter med mycket vitaminer & miniraler,
 som jag ska äta dagligen. Nu ska jag banne mig bli pigg! haha

När jag kom hem åt jag mina tabletter och sen la jag mig i soffan och sov i några timmar.
Vid 18 tiden kom Elin och strax därefter kom Anna.
Fikatime!
Med Julmust,te,starka ostbågar,bullar och kakor.. smarrigt!!
Efter allt ätande och snack började vi sjunga kareoke på youtube.. ja.. det är sant!
Stackars grannarna. Kul hade vi iaf : )

Här kommer lite bilder från min lägenhet,
Är så lat. Har inte inrett den färdig än.
Jag visste att om jag inte gjorde allt från början så kommer det inte bli av.
Typiskt mig.


Min favorit hörna.. myspys!




Min lilla, men fräscha toalett och mitt kök som är väldigt mysigt, förutom köksbordet & stolarna :)
Många tycker att det är charmigt, men icke! Själva köket är nyrenoverat, härligt!


Mitt lilla skrivbord och mitt otroligt snygga skåp!
Om ni undrar varför ramen är tom, så är det nämligen så att jag är för lat för att sätta in ett kort.


Min lilla hall.
Måste skaffa en ny spegel.
Kan inte ens se mitt ansikte. haha!

Allt är litet, men det är en mysig liten lägenhet! : )


Dukat upp med godsaker för min töser.


Här lyssnar vi på Kurt Nielsen-Hallelujha
snacka om rysningar.

Tack för en mysig kväll.





Kommentarer
Postat av: anna!

haha.. ja det var nog lite varmt:D

men det var mysigt! får göras om strax igen! vi bor ju trots allt nära varandra=)

hörs angående helgen då!

2008-11-12 @ 23:34:26
URL: http://ansiansi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad fint du har det!

Hoppas allt är bra!

Kram Jessica

2008-11-13 @ 12:54:36
Postat av: Anonym

Hej hopp! Ja jag märkte att den försvunnit. Jag har inget internet nu. men jag kan ordna den när jag kommer hem på lördag. har inte mitt kontonummer nu men jag kan skicka det sen också. Hade bra!

2008-11-13 @ 14:14:38
URL: http://[email protected]
Postat av: eli

va fiiint du har de challe :D

2008-11-13 @ 17:53:29
URL: http://stylebymesic.blogg.se/
Postat av: Lina

Ahh gumman jag onskar att jag kunde sova over hos dig nan dag! det ser ju jattemysigt ut!

2008-11-14 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0