Make up store.

Jag & Fojan gick till Åhlens efter jobbet och köpte lite smink.
Jag köpte fondation,concealer och en sminkborste från Make up store.
. Så jäkla dyrt, men det är värt det!
Har ju fått lön idag också : )


Fick en liten sminkväska i paljett med på köpet! =)


Sen gick vi till Super Sushi och käkade, mumma!

(bilden är inte från Super Sushi.) Jag & Foy på Pustervik för ett tag sen : )


Vann två tävlingar på jobbet idag, så i morgon ska jag få lite priser.. alltid lika roligt! haha


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag make up store är dyrt men så bra. Man får lugna sig med att det även är drygt och räcker längre :-)

2008-11-27 @ 10:22:55
URL: http://frokenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0