Lördag.

Jag,Sara & Micke var hemma hos Annicka.
Drack lite vin & drinkar.
Mycket trevligt!



Snyggingar! Sara & Annicka


Jag & Glesåen : )


Efter ett par timmar begav vi oss till Coffe.



Dit kom även min favorit kusin David!


En mycket underhållande fest.
David,jag,Coffe,Annicka,Freddie & Mange,


Haha.. stackars Almir, pusskalas!


Söta Åsa & Edin.


En trött Coffe & Emelinn.


Mange säger skål!










Får avsluta med dom här två tokarna.


Tack för en trevlig kväll!

Söndag.


Idag har det varit en riktig slappar dag.
Sov ut till 11. Sen åkte jag hem till Sara & Micke..
käkade clementiner,chips och drack te!
Annicka kom också. Blev en hel del prat om kvällen igår såklart.

Sen körde Annicka hem mig.
Vi satt som vanligt i hennes bil och pratade innan jag klev ur.
Hade mycket att prata om! : )

Sen blev det pappas goda potatismos med mammas goda biffar till middag!!

Åkte tillbaka till gbg med 20.30 tåget.
Sov hela resan.. härligt!


Nä, nu får jag sova.


Alex var iaf roligast igår!
Jag,kicki & pappa skrattade som aldrig förr.. haha

Syskonkärlek.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hahahaha..bäst är ju kortet när du jag å almir ska posa och VI ställer oss så att almir inte syns..så jäkla bra=)

2008-11-10 @ 00:12:13
URL: http://www.annickaopseth.devote.se
Postat av: anna!

waaaah.... alex utan hår!!!! spännande.. men ser ju good ut!

2008-11-10 @ 07:40:31
URL: http://ansiansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0