Lady in red.

En låt jag aldrig tröttnar på..

Chris De Burgh - Lady in red
http://www.youtube.com/watch?v=-Cz5dPMaV38&feature=related

En sån där härlig, kramgo låt! : )

I've never seen you looking so gorgeous as you did tonight
I've never seen you shine so bright you were amazing
I've never seen so many people want to be there by your side
And when you turned to me and smiled, It took my breath away
I have never had such a feeling
Such a feeling of complete and utter love, as I do tonight


Nu tycker Anna att jag är tråkig!
haha

Kommentarer
Postat av: Monica

Vet du vad..letade efter en dvd i helgen och då hittar jag dina filmer...förlåt! jag lämnar dom till Erik. Våran dvd har pajat så jag har inte varit i hyllan på ett tag. Så löste vi melodikrysset och då kollade jag efter en film hoops där låg dina filmer Skärpning fru Källen..Ha det så bra häls Monica.

2008-11-10 @ 22:11:08
Postat av: Monica

Vet du vad..letade efter en dvd i helgen och då hittar jag dina filmer...förlåt! jag lämnar dom till Erik. Våran dvd har pajat så jag har inte varit i hyllan på ett tag. Så löste vi melodikrysset och då kollade jag efter en film hoops där låg dina filmer Skärpning fru Källen..Ha det så bra häls Monica.

2008-11-10 @ 22:20:27
Postat av: Charlotte

Fru Källén



Aj aj! Haha, det är ingen fara. Kommer inte ens ihåg att ni hade dom kvar. Men ge dom till Erik så får jag dom. Hoppas att allt är bra med er. Hälsa Stig!

2008-11-10 @ 22:26:52
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: anna!

haha... näädå.. den låten har ju jag starka minnen till!! haha.. så det var ju lugnt=)

annars är det allt mkt låtar på din blogg;) hihi.. men jag överlever...

pussss

2008-11-10 @ 23:20:26
URL: http://ansiansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0