Kalas hela dagen.

Lördag.
Tog en härlig sovmorgon. Vaknade 11.30, underbart!
Jag,pappa & Kristin satt under förmiddagen och kollade på youtube klipp : )
kl14.00 var det dags för kalas. Ett litet mysigt kalas med första gänget som bestod av:
Farmor,farfar,mormor,Therese och Ebba. Trevligt trevligt.

Bästa kommentaren gav mamma såklart:
 Tycker ni inte att Charlotte har blivit så vuxen på sistsone..?
Alla satt knäpp tysta! Sen började alla gapskratta. =) Så roligt va de! haha
Får se när nästa gäng blir.. alltså mostrarna!

Kl 17.00 var det dags för nästa kalas.
För Sandra & Sara. Det bjöds på mycket god mat..
  och en mycket god tårta som Sandra hade varit duktig och bakat! mums..
Många roliga minnen togs så klart upp, skrattade så att huset nästan skakade lite.

Sandra körde mig,Alex & Coffe till Annicka vid 21 tiden.
Då var Annicka,Sara & Micke där.. Efter nån timme var lägenheten full!
Bring,Almir & Edin va där. Sen kom Tok med ett stort gäng och till sist kom David & Freddie : )
Lite blandat med andra ord! haha

Åkte med Glesåen & Sara hem. Så jäkla kallt ute!!!
Åkte hem till Carina & Pär för att hämta nycklarna. .
Då passade mamma,pappa & kicki på att följa med.


Vaknade idag kl 9, pigg som en mört!
Gick upp och började tvätta. Nu ligger jag i sängen med datorn och läser alla bloggar : )
Ska med tåget till gbg 15.30. Ska köpa en ny jacka idag.. om jag hinner.
En svart Everst. Lånade Kristins lite igår och den satt perfekt!

Bilder från igår:


Jag & Alex poserar!


Broder & syster gör sig klara : )


Söta Sandra, Coffe & pappa, haha! =)



Jag & min Coffe!


Hahaha, Coffe va kvällens höjdpunkt! Som vanligt : )


Sara & Micke, mina goingar!

Bring & Edin!




Folk!


Jag & Annicka tar som vanligt ett pose kort.. eller kanske fler.. haha!


slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket charlotte :)

för finns nämligen massa fint där jag vill ha :) hehe. fan va fin du är i brun, måste säga att du

passar mycket bättre i de men du är jävligt snygg

i blont också :)

kramar anela

2008-11-23 @ 22:20:52
URL: http://komljenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0