Just nu.

Sitter just nu i Annickas mysiga lägenhet och smuttar på mitt vin.
Annicka springer runt i lägenheten för att hitta nåt som hon kan ha på sig.
Klädseln är faktiskt det viktigaste under en kväll. Är man inte nöjd med hur man ser ut,
så kan hela kvällen bli förstörd. Visst är det så?

Jag kör på lite rock idag ; )
Har ingen bild just nu. Kommer väl i morgon.
Men jag har iaf på mig lackleggings och ett "rock" linne.. som jag lånat av Annicat!

Nu kommer snart Sara,Micke och Marcus.
Sen dyker det kanske upp mer folk..
kanske Alex, David, Elin & Erik?
Vi får helt enkelt se vilka som dyker upp.
Roligt ska vi ha det ikväll iaf!

Trvelig kväll kära vänner : )


Samma person? Yeeees.

Trion....Annica,Sara & jaaag


Nu kom Sara.. dags för skitsnack!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0