Jag har blivit utmanad!


Första gången jag gör detta.
Har blivit utmanad av Anna-Sara

Regler:
* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag vaknar alltid upp på morgonen med knutar i håret. Eftersom jag "tullar" på nätterna.
2.  Pratar föör ofta i sömnen. Jobbar t.o.m i sömnen ibland.
3. Dagdrömmer ofta att jag är en skådespelare eller artist och jag är grym!!
4. Jag kisar hellre (nästan blundar) än att ha glasögon
5. Jag låtsas vara 36 år på jobbet.
6. Umgås mycket med persikor.
7. Spenderar i stort sett alla mina pengar på kläder. Pappa säger att jag är en shoppoholic.. kan inte förstår varför?

Jag utmanar:

Elin
Annicka
Zandra
Anna
Elin L

Anna-Karin
Jessica

Måste lägga till Foyan också : )
Foy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0