Gjort stan med Elin.

Har haft en mysig dag med Elin på stan.
Strosade runt i butiker och kollade läget.
Hittade ett par
blåa chinos som jag var tvungen till att köpa!
Det var ett hallelulja moment helt enkelt! : )



Blåa chinos från Bik Bok


Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra ikväll.
Tåget till Ed går om 1 h, så jag måste snart bestämma mig, haha!

Blev lite sugen på att hänga med Pontus,Nocke,Elin,Flum,Madde och hennes kompisar.
Dom ska
spela bowling eller biljard och dricka lite öl ikväll.
Låter ju jätte mysigt!
Jag som älskar både biljard & bowling =)

Imorgon kväll är de jag,Pontus & Nocke som står för söndagsmiddagen.
Ska bli intressant måste jag säga!

Just nu spelas Bruce Springsteen högt ur mina högtalare.. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0