Fredag.

Tillbringade kvällen i gbg.
Jag & Anna gick till Vasa vid 18 tiden.
Fick som tur va bord. Fullt med folk.. som vanligt!
Zandra kom efter en halvtimme ungefär. Åt god mat och drack vin.
Gick sen hem till Zandra och kollade på idol. Det kan man ju inte missa!
Rock temat är som vanligt det bästa.
Kevin var klart bäst idag!

Vi gick från Zandra & Mats vid 23 tiden.
Gick hem till Pontus & Nocke för att hämta vårat vin.
Vi blev kvar där i någon timme. Netskar var också där. 
Lyssnade på Bruce och pratade. Trevligt!
Jag köpte nämligen Bruce på hemköp förut.. två skivor för 99 kr!
Erkänn att det var ett bra kap? : )

Vill spela musik i min stereo, bättre ljud än i datorn.

Här kommer lite bilder från kvällen.

På Vasastan.




Det var ju som sagt rock tema i idol...




Vi gillade Mats glasögon.
l


Mina sötnosar!


Titta så mysigt vi hade det.


Pontus & Nocke nästa...



Tack för en rolig kväll.
Nu är kl prick 02.00. Borde lägga mig.
Anna sover redan : )

Har tvätt tid i morgon bitti kl 8!! waahaa..
Ska kanske åka till Ed i morgon istället.. om jag orkar!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0