Lördagskvällen.

En jätte mysig kväll igår. Annicka och Munther kom runt 20.00.. kollade på Melodifestivalen. Var ingen bra omgång tycker jag, men BWO var ju bäst. Hallå Eskobar?! Va va det för nåt.. tråkigaste låten jag hört!

Sen kollade vi på en fransk thriller "Berätta inte för någon". Den var riktigt bra faktiskt, se den!
När filmen var slut var kl 00.00.. då bestämde sig Annicka och Munther att åka hem.. vi följde dom ute.. då blev vi stående och pratade i en halvtimme-timme ungefär. Sen bestämde vi att vi skulle gå in och sätta oss igen =) Satt och pratade till 3 typ.. sen blev det hopp i säng!

Just nu sitter jag och kollar på reprisen från Let´s dance.. Erik har precis åkt till Mellerud för att spela match.
Blir en lugn dag idag. Mycket tv kollande skulle jah tro! :-)

Skulle vilja åka hem till mamma och pappa en sväng men har ju ingen bil, så jag blir sittande här hela dagen!

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0